ΜΠΡΟΥΚΛΙΝ. Μέσα σε εορταστική ατμόσφαιρα πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 24 Ιουνίου η τελετή λήξης της σχολικής χρονιάς στο Ελληνικό σχολείο «Πλάτων» στο Μπρούκλιν.
Στην αίθουσα εκδηλώσεων οι μαθητές από το προνήπιο έως και την 8η τάξη τραγούδησαν, απήγγειλαν ποιήματα, έπαιξαν θεατρική παράσταση, χόρεψαν, έλαβαν τα απολυτήρια από τους δασκάλους τους και τιμήθηκαν οι αριστούχοι των μεγάλων τάξεων.
Ο διευθυντής, Λεωνίδας Παπούλιας, στην χαιρετιστήρια ομιλία του καλωσόρισε τους γονείς, παππούδες και γιαγιάδες, ευχαρίστησε το εκπαιδευτικό προσωπικό, Παναγιώτα Κοκκορού, Αγγελα Μουσουρούλη, Κατίνα Καμπούρα, Κατερίνα Κουλιάνου, Ιεροθέα Οικονόμου, Ναούμα Αγγελακάκη, Νάνσυ Παναγοπούλου, Μαριάννα Καραγεωργίου, Δήμητρα Τσάφου, Πάρη Παπαδάτο, Αποστόλη Παπαδάτο, για τον επαγγελματισμό, αφοσίωση και αγάπη τους στο σχολείο, το σύλλογο γονέων και την σχολική επιτροπή για την αμέριστη βοήθεια και στήριξη και πάνω από όλα συνεχάρη τους μαθητές για την επιμέλεια και τις προσπάθειες που κατέβαλαν.
Και πρόσθεσε, “Η φετινή χρονιά ήταν πολύ εποικοδομητική, ευχάριστη και με πολύ προσπάθεια από τους μαθητές μας.
Ηταν μία χρονιά με πρόοδο και δημιουργία. Οι μαθητές απέκτησαν εμπειρίες, γνώσεις, έμαθαν για την γλώσσα, τον πολιτισμό και την κληρονομιά τους.
Αυτός είναι και ο στόχος του σχολείου, οι μαθητές να έχουν στην ψυχή και στην καρδιά τους την Ελλάδα.
Οι μαθητές τραγουδούν για το καλοκαίρι. Φωτογραφία: Εθνικός Κήρυξ/Μιχάλης Κακιάς
Σήμερα αναγνωρίζουμε και τιμούμε τους κόπους τους σε ένα σχολείο που πρέπει να τονίσουμε έρχονται μετά από το ημερήσιο αμερικάνικο τους σχολείο.
Σας εύχομαι να έχετε ένα καλό, ξεκούραστο και δημιουργικό καλοκαίρι και σας περιμένουμε για τη νέα σχολική χρονιά που ξεκινά 8 Σεπτεμβρίου”.
Ο πρόεδρος της σχολικής επιτροπής, Γιάννης Γερουλάνος, εξέφρασε τη χαρά και υπερηφάνεια του για την πρόοδο όλων των μαθητών και αναφέρθηκε στο έργο και τις προσπάθειες ώστε το σχολείο «Πλάτων» να συνεχίσει να προσφέρει ποιοτική εκπαίδευση και διαπαιδαγώγηση ανάλογη του ελληνικού πολιτισμού και τις αρχές της πατρίδας.
Ο αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου, Κώστας Κάρκας, ανέφερε, “Η σημερινή μέρα δεν σηματοδοτεί απλώς το τέλος των μαθημάτων, αλλά τη συμπλήρωση ενός σημαντικού κύκλου προσπάθειας, μάθησης και προσωπικής ανάπτυξης για τον καθένα από εμάς.
Οι μαθητές ενίσχυσαν τη σύνδεσή τους με τη γλώσσα, την ιστορία και τον πολιτισμό της Ελλάδας.
Οσο για τους απόφοιτους αποτελούν το μέλλον του Ελληνισμού στην Ομογένεια και η πορεία τους τιμά την κοινότητα”.
Η αντιπρόεδρος του Συλλόγου Γονέων, Μαρία Κάρκα, συνεχάρη τους μαθητές για τον ζήλο και επιμέλεια που έδειξαν, ευχαρίστησε τους δασκάλους που πέρα από γνώσεις, πρόσφεραν στα παιδιά αγάπη, ασφάλεια και εφόδια για το μέλλον, τους γονείς για την άψογη συνεργασία και ευχήθηκε καλή αντάμωση τον Σεπτέμβριο.
Πηγή: www.ekirikas.com