28 Ιουνίου 2026
Πολιτική

Η Όλγα Κεφαλογιάννη δάκρυσε on air μιλώντας για τη μητέρα της – Όσα είπε για τα παιδιά της και το διαζύγιο

Μία νέα τηλεοπτική συνέντευξη έδωσε η Όλγα Κεφαλογιάννη και μίλησε τόσο για τα δίδυμα παιδιά της όσο και για το γεγονός ότι τα μεγαλώνει ως μονογονέας. Παράλληλα, δάκρυσε από συγκίνηση μιλώντας για τη μητέρα της. 

Η υπουργός Τουρισμού ήταν καλεσμένη την Παρασκευή (26.06.2026) στην εκπομπή «Spotlight» με τη Λουκία Γκάτσου στο Kontra Channel. Η Όλγα Κεφαλογιάννη μίλησε μεταξύ άλλων και για το διαζύγιό της από τον Μίνωα Μάτσα. 

«Εγώ ως υπουργός Τουρισμού έχω την ευθύνη του ελληνικού τουρισμού, τόσο σε ό,τι έχει να κάνει με την ανάπτυξη του τουρισμού, όσο βεβαίως και στο να μπορούμε να υποδεχόμαστε ως Ελλάδα εκατομμύρια επισκέπτες κάθε χρόνο, αλλά και να ενθαρρύνουμε τους Έλληνες να ταξιδεύουν στην χώρα. Και προφανώς μέσα σε όλο αυτό κι εγώ, όπως οποιαδήποτε Ελληνίδα μάνα, θέλω να έχω ποιοτικό καλό χρόνο με τα παιδιά μου και τελικά μέσα από μικρές αποδράσεις η αλήθεια είναι ότι αυτό το καταφέρνω. Βλέπω ότι και τα παιδιά αυτό το εκτιμούν πολύ. Εννοώ ότι τους δημιουργεί συνεχώς καινούργιες εικόνες, βλέπουν καινούργια μέρη, ερεθίσματα και με έναν τρόπο σιγά-σιγά μαθαίνουν και πράγματα. Το λέω γιατί πραγματικά εγώ αγαπώ την Ελλάδα και έχω επιλέξει όλες αυτές οι αποδράσεις με τα παιδιά να γίνονται πάντα εντός Ελλάδας. Έχουμε πάει από τον Μυστρά μέχρι τα Γιάννενα, από το Ναύπλιο, την Κρήτη βεβαίως, σε άλλα νησιά, Πάτμο, Ύδρα και την Κέρκυρα το Πάσχα ειδικά», είπε αρχικά η Όλγα Κεφαλογιάννη. 

«Και τα παιδιά μας, ειδικά σε αυτή την πολύ νηπιακή ηλικία, έχουν ανάγκη να είναι κοντά μας, έχουν ανάγκη να έχουν εμπειρίες κοντά μας», σημείωσε ακόμα, μιλώντας για τα 5χρονα δίδυμα παιδιά της. 

«Να πω την αλήθεια, τα παιδάκια μου να είναι καλά, είναι χαρούμενα παιδάκια με πολύ διάθεση, είναι πολύ δραστήρια. Τους αρέσει και να κάνουν καλλιτεχνικά, να ζωγραφίζουν, να πειραματίζονται με διάφορα. Μαζί τους αρέσει επίσης να παίζουμε επιτραπέζια παιχνίδια, να κάνουμε παζλ. Εγώ γενικά δεν είμαι πάρα πολύ καλή στα παζλ. Μερικές φορές καταφέρνουν και βρίσκουν τα κομμάτια πιο γρήγορα από μένα. Αλλά είναι πολύ ωραίο πάντως και στην καθημερινότητα να παίζεις με τα παιδιά. Εγώ πραγματικά το βρίσκω ότι μου κάνει κι εμένα καλό», πρόσθεσε.

«Έχω και μία αρχή ότι γυρνάω στο σπίτι πάντα Πάω πρώτα και βγάζω τα ρούχα της δουλειάς, βάζω φόρμες. Φεύγει η υπουργός. Γιατί θέλω ακόμα και εγώ να αισθανθώ ενεργειακά ότι φεύγει αυτό το πιο στημένο, το αναγκαστικά πιο αυστηρό. Αλλιώς είμαστε η κάθε μία από εμάς. Έχει τελείως διαφορετική εικόνα στον επαγγελματικό της χώρο, εκεί που κινείται σε επίπεδο καθημερινότητας στη δουλειά της και τελείως διαφορετική εικόνα μέσα στο σπίτι», σημείωσε ακόμα η Όλγα Κεφαλογιάννη.

Για το γεγονός ότι μεγαλώνει τα παιδιά της ως μονογονέας εξομολογήθηκε: «Αυτό τώρα είναι μία επιπλέον δυσκολία, γιατί αναμφισβήτητα η σημερινή γυναίκα πρέπει να ανταποκριθεί σε πάρα πολλούς ρόλους και νομίζω ότι και εγώ, όπως κάθε Ελληνίδα εργαζόμενη μητέρα, προσπαθώ να ανταποκριθώ με τον καλύτερο τρόπο σε κάθε έναν από αυτούς τους ρόλους. Άρα εκεί έχει πολύ μεγάλη σημασία πόση υποστήριξη έχεις, πόση βοήθεια έχεις, για να μπορέσεις ακριβώς να τα συνδυάσεις όλα αυτά. Άρα εκεί και ο ρόλος του πατέρα βεβαίως είναι σημαντικός και καλό είναι να υπάρχει πάντα και μία καλή συνεννόηση και συνεργασία. Αυτό πάντα μόνο προς το συμφέρον του παιδιού είναι».

Για το αν θεώρησε αποτυχία το διαζύγιο της, σημείωσε: «Γιατί να βάλουμε ταμπέλες; Μπορεί να είναι κάτι που το σκέφτονται και άλλοι, δεν θα ήθελα καθόλου να αισθανθεί κανένας άνθρωπος, καμία γυναίκα, κανένας άντρας ότι δεν πετυχαίνει. Όπως εγώ έζησα σε ένα πολύ ευτυχισμένο περιβάλλον μιας οικογένειας, κάπως έτσι ήθελα και τα παιδιά μου να μεγαλώσουν μέσα σε ένα τέτοιο περιβάλλον. Τώρα αυτό που για όποιους λόγους δεν πραγματοποιήθηκε, νομίζω το να το βλέπεις ως αποτυχία δεν βοηθάει στο να μπορέσεις να δημιουργήσεις τελικά με έναν άλλον τρόπο αυτή την ωραία σφαίρα προστασίας για τα παιδιά. Εκεί με βοηθάει στο να έχω αυτή την ευρύτερη οικογένεια».

«Πραγματικά είμαι πάρα πολύ τυχερή γιατί έχω μεγαλώσει σε μια οικογένεια με πολλές αρχές, θα το καταλάβουν πολλοί άνθρωποι με καταγωγή από την Κρήτη, ίσως το πιο σημαντικό για εμάς είναι η οικογένεια. Έχω μεγαλώσει σε ένα περιβάλλον που η οικογένεια ήταν πολύ βασικό για την ταυτότητα μας», είπε ακόμα. 

Έπειτα, η υπουργός Τουρισμού δάκρυσε μιλώντας για τη μητέρα της, Ελένη Βαρδινογιάννη,

«Υπάρχει ένα πρόσωπο για μένα – και συγκινούμαι πολύ – που είναι σημαντικό, και είναι η μητέρα μου. Η μητέρα μου είναι εκείνη που με έχει διαμορφώσει μέσα μου και είναι εκείνη που έχει υπάρξει σε όλα τα βήματα της ζωής μου δίπλα μου, στήριγμά μου και σημείο αναφοράς μου. Η μητέρα μου είναι εκείνη που με έχει διαμορφώσει μέσα μου και είναι εκείνη που έχει υπάρξει σε όλα τα βήματα της ζωής μου δίπλα μου, στήριγμα μου και σημείο αναφοράς μου», είπε η Όλγα Κεφαλογιάννη, με κάποιες διακοπές στον λόγο της λόγω συγκίνησης. 

Τέλος, η Όλγα Κεφαλογιάννη αναφέρθηκε και στη γιαγιά της Χρυσή Βαρδινογιάννη και το πώς την έχει επηρεάσει η στάση της ζωής της, ενώ ανέφερε ότι πήρε και το επώνυμο Βαρδινογιάννη για να τιμήσει τους συγγενείς της. 

Πηγή: www.newsit.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Κυρανάκης: Μία «στοχευμένη» επιλογή για νέος Γραμματέας της ΝΔ

mera24

Θησείο: Η αντίδραση του Τσίπρα όταν ένας άνθρωπος χρειάστηκε γιατρό – Δείτε Video

mera24

Μητσοτάκης από την Τρίπολη: «Στηρίζουμε την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση»

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept