24 Ιουνίου 2026
Αθλητικά

Αγγελόπουλος: Τι είπε για NBA Europe – Η κριτική στην Euroleague

Ο Μάκης Αγγελόπουλος, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην Cosmote TV, εξήγησε γιατί η ΑΕΚ στηρίζει το κοινό εγχείρημα της FIBA και του NBA Europe, εξαπολύοντας σκληρή κριτική στο μοντέλο της Euroleague. Έκανε λόγο για μια «καρτελοποίηση» που πνίγει το άθλημα, σταματά την παραγωγή ταλέντων και οδηγεί στη διάλυση των υπόλοιπων ομάδων. Όπως υπογράμμισε, η έλλειψη αξιοκρατίας στερεί από τους αθλητές το όνειρο, την ώρα που το προϊόν παραμένει οικονομικά καθηλωμένο, εισπράττοντας λιγότερο από το 0,5% του αθλητικού τζίρου παρά την υψηλή του αναγνωσιμότητα.

Ως μόνη διέξοδο, ο διοικητικός ηγέτης της Ένωσης παρουσίασε το νέο οικοσύστημα που εγγυάται ίσους όρους ανταγωνισμού και διατηρεί το στοιχείο της έκπληξης, εξασφαλίζοντας ότι το 25% των ομάδων θα προέρχεται αποκλειστικά από τα εθνικά πρωταθλήματα. Φέρνοντας ως ιδανικό παράδειγμα το ποδόσφαιρο και το Champions League όπου δεν υπάρχουν κλειστά συμβόλαια και «κόφτες», ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ ΑΕΚ εξέφρασε τη βεβαιότητα ότι αργά ή γρήγορα θα βρεθεί μια δίκαιη λύση για το ευρωπαϊκό μπάσκετ.

Τα κυριότερα αποσπάσματα των δηλώσεων του Μάκη Αγγελόπουλου:

Για το νέο πλάνο FIBA – NBA Europe και το δικαίωμα στην έκπληξη:

«Δημιουργείται ένα νέο οικοσύστημα, το οποίο διαφοροποιείται καθώς δίνει πρόσβαση σε ποσοστό 25% σε όλους. Το στοιχείο της έκπληξης στον αθλητισμό είναι σημαντικό. Να υπάρχει ένα 25% από ομάδες που θα μπαίνουν μέσα από τα πρωταθλήματα. Από τη στιγμή που θα συμμετάσχεις, οι όροι είναι ίδιοι. Είτε είσαι η Ρίτας, είτε η Μίλαν το ποσό είναι το ίδιο. Δεν υπάρχει άνιση μεταχείριση που βρίσκουμε στο Eurocup. Το 25% θα διατηρηθεί και στο μέλλον. Θα φτάσουμε σε 18 ομάδες και οι 6 θα έρχονται από τα πρωταθλήματα».

Για τα προβλήματα της Euroleague και την καταστροφή των ομάδων:

«Η ΑΕΚ δεν μπορεί να παίξει στην Ευρωλίγκα, ακόμα κι αν παίξει στο Eurocup με όρους άνισους, πάλι δεν μπορεί να παίξει. Κοιτάξτε τι γίνεται στην αγορά, έχει βελτιωθεί το ελληνικό μπάσκετ; Μήπως έχει σταματήσει η Ελλάδα να βγάζει καλούς παίκτες; Η καρτελοποίηση δεν έχει βοηθήσει το μπάσκετ. Επειδή δεν μπορεί να πάει η ΑΕΚ, θα πάνε οι παίκτες της ΑΕΚ, άρα θα διαλύσουν μια ομάδα».

Για την οικονομική αποτυχία του προϊόντος και τη σύγκριση με το ποδόσφαιρο:

«Το μπάσκετ σε αναγνωσιμότητα είναι στο 47% και έχει κάτω από το 0,5% του τζίρου. Το ποδόσφαιρο το έχει λύσει αυτό. Φανταστείτε τον Ολυμπιακό και τον Παναθηναϊκό να παίζουν κάθε χρόνο στο Τσάμπιονς Λιγκ (χωρίς κριτήρια). Δεν έχουν καταφέρει να κεφαλαιοποιήσουν το ενδιαφέρον για το άθλημα. Στο μπάσκετ και μόνο στο μπάσκετ υπάρχει κόφτης και είναι άδικο γιατί στερείς από τους παίκτες το όνειρο. Αργά ή γρήγορα θα βρεθεί μια λύση».

Πηγή: www.sportal.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Ξέσπασε ο Τσάβι Πασκουάλ μετά τη «βαριά» ήττα της Μπαρτσελόνα από τη Βαλένθια: «Ήμασταν απαράδεκτοι και γίναμε ρεζίλι»

mera24

Ολυμπιακός – ΠΑΟΚ: Τραυματίστηκε ο Ντάνιελ Ποντένσε και έγινε αναγκαστική αλλαγή για τους Πειραιώτες στο ντέρμπι

mera24

Η Βαλένθια γύρισε στο ξενοδοχείο και αποθεώθηκε – Sportal.gr

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept