Μοιραστείτε το:
Μια ξεχωριστή γιορτή άθλησης και ευεξίας, αφιερωμένη σε άτομα μεγαλύτερης ηλικίας και ευπαθών κοινωνικών ομάδων, παρουσιάζει ο Δήμος Ηγουμενίτσας.
Ειδικότερα, το ΚΕΠ Υγείας και το Τμήμα Πολιτισμού – Αθλητισμού του Δήμου, συνεργάζονται και φέτος με τη Στέγη Καϊμακλίου “Αρχάγγελος Μιχαήλ” και Κέντρο Αποκατάστασης Άνοιας, το Εργαστήριο Ιατρικής Φυσικής και Ψηφιακής Καινοτομίας του Α.Π.Θ. και το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων (ΕΔΔΥΠΠΥ) και διοργανώνουν τα “Geri Olympics”, μια γιορτή αθλητισμού με στόχο τη δραστηριοποίηση, την κοινωνικοποίηση, την ψυχαγωγία των συμμετεχόντων αλλά και την ανάδειξη της αξίας της ενεργούς γήρανσης, μέσα σε ένα πλαίσιο σεβασμού και διαφορετικότητας.
Οι αγώνες θα διεξαχθούν στο Κλειστό Γυμναστήριο Ηγουμενίτσας «Αλεξάνδρα Τσιάβου», σε δύο ημερομηνίες:
Την Τετάρτη 27 Μαΐου 2026 στις 10:00π.μ, με συμμετοχή ατόμων με αναπηρία
Την Πέμπτη 28 Μαΐου 2026 στις 10:00π.μ, με συμμετοχή ατόμων μεγαλύτερης ηλικίας
Η εκδήλωση είναι ανοιχτή σε όλους!
Πηγή: www.prevezatoday.gr