ΒΟΣΤΩΝΗ. Θύμα κλοπής έχει πέσει η Ελληνορθόδοξη κοινότητα του Αγίου Νικολάου στη Βαλτιμόρη, από κάποιον ο οποίος ζήτησε να κάνει χρήση της τουαλέτας και στη συνέχεια μπήκε στο Ιερό Βήμα. Ακολούθως σύμφωνα με τις μέχρι τώρα υπάρχουσες πληροφορίες του «Ε.Κ.» μπήκε στο γραφείο της κοινότητας από το οποίο έκλεψε ηλεκτρονικούς υπολογιστές τύπου tablet.
Η κλοπή φέρεται να έγινε πριν από μία εβδομάδα ενώ οι κάμερες ασφαλείας του ναού του Αγίου Νικολάου έχει πιάσει την φωτογραφία του δράστη, τον οποίον αναζητεί η αστυνομία, ενώ εφίσταται η προσοχή στους ενορίτες σε περίπτωση που τον συναντήσουν και αναγνωρίσουν να μην τον πλησιάσουν για λόγους ασφαλείας, αλλά να ειδοποιήσουν τις αστυνομικές αρχές.
Ο φερόμενος ως κλέφτης διακρίνεται εντός του Ιερού Βήματος του ναού του Αγίου Νικολάου.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ FACEBOOK
Ο ιερατικός προϊστάμενος της κοινότητας Μιχαήλ Παστρικός δεν ανταποκρίθηκε στα τηλεφωνήματα και επίσης γραπτά μηνύματα -text message – του «Εθνικού Κήρυκα».
Η κοινότητα του Αγίου Νικολάου ανήκει στην εκκλησιαστική δικαιοδοσία της Μητρόπολης Νέας Ιερσέης. Στην προσπάθεια μας να επικοινωνήσουμε με τον Μητροπολίτη Απόστολο μας ελέχθη ότι βρισκόταν εν πτήσει προς το Κλίβελαντ του Οχάιο για να συμμετάσχει στην 48η Κληρικολαϊκή Συνέλευση της Αρχιεπισκοπής Αμερικής.
Ο φερόμενος ως δράστης της κλοπής όπως τον φωτογράφισαν οι κάμερες ασφαλείας του ναού του Αγίου Νικολάου.
ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ FACEBOOK
Πηγή: www.ekirikas.com