Μοιραστείτε το:
Στη Θεσσαλονίκη πραγματοποιήθηκε η εκλογική διαδικασία του Συνδέσμου Ιαματικών Πηγών Ελλάδος για το δεύτερο μισό της θητείας της Διοίκησης, με τον Δήμαρχο Πρέβεζας Νίκο Γεωργάκο να συμμετέχει στη νέα Εκτελεστική Επιτροπή του Συνδέσμου.
Όπως γνωστοποίησε ο ίδιος μέσω ανάρτησής του, η συμμετοχή του Δήμου Πρέβεζας στο όργανο αποτελεί μια σημαντική θεσμική παρουσία, αλλά και μια επιλογή με αναπτυξιακή στόχευση για την περιοχή, με έμφαση στην αξιοποίηση της Ιαματικής Πηγής Πρέβεζας και την ενίσχυση του θεματικού τουρισμού.
Ο κ. Γεωργάκος υπογράμμισε ότι οι ιαματικές πηγές μπορούν να αποτελέσουν μοχλό ανάπτυξης για τις τοπικές κοινωνίες, συμβάλλοντας στην ενίσχυση του τουρισμού, της ευεξίας και της τοπικής οικονομίας, ενώ σημείωσε πως η Πρέβεζα διαθέτει σημαντικά φυσικά πλεονεκτήματα που μπορούν να αξιοποιηθούν προς αυτή την κατεύθυνση.
Τόνισε ακόμα ότι μέσα από συνεργασίες και κοινές πρωτοβουλίες συνεχίζεται η προσπάθεια ώστε η Πρέβεζα να αποκτήσει ισχυρότερη θέση στον χάρτη του ιαματικού και θεματικού τουρισμού της χώρας.
Ο Δήμαρχος Πρέβεζας συνεχάρη τον νέο πρόεδρο του Συνδέσμου Σταμάτη Γαρδέρη, τον αντιπρόεδρο Παναγιώτη Κεπαπτσόγλου, καθώς και όλα τα μέλη της νέας διοίκησης και της Εκτελεστικής Επιτροπής, ενώ ευχαρίστησε ιδιαίτερα τον γενικό γραμματέα του Συνδέσμου Δήμων Ιαματικών Πηγών Ελλάδος Μάρκο Δανά για την οργάνωση της διαδικασίας.
Πηγή: www.prevezatoday.gr