27 Ιουνίου 2026
Ήπειρος

Ο Δήμος Κόνιτσας επιβεβαιώνει το χάος στη Βούρμπιανη, αλλά «δείχνει» τον ΔΕΔΔΗΕ ως υπεύθυνο – EpirusPost

Σε μια ιδιότυπη «διάψευση» προχώρησε ο Δήμος Κόνιτσας σχετικά με το χθεσινό δημοσίευμα του Epiruspost για την τριτοκοσμική εικόνα στην είσοδο της Βούρμπιανης.

Αν και ο Δήμος αναφέρει ότι «διαψεύδει το δημοσίευμα του Epiruspost» στην ουσία της ανακοίνωσής του επιβεβαιώνει πλήρως τις καταγγελίες των κατοίκων για την επικινδυνότητα του δρόμου, περιοριζόμενος ωστόσο στο να μεταθέσει την ευθύνη στον κύριο του έργου, τον ΔΕΔΔΗΕ.

Η παραδοχή της αποτυχίας

Στην ανακοίνωση που υπογράφει ο Αντιδήμαρχος Τεχνικών Υπηρεσιών, Νικόλαος Καλτσούνης, και αναρτήθηκε στη σελίδα του Δήμου στο Facebook χωρίς να φτάσει επίσημα στο Epiruspost παραδέχεται ότι:

  • Υπήρξε «απρόσμενη διακοπή» των εργασιών χωρίς προειδοποίηση.
  • Έγινε «ακατάλληλη επίχωση» του σκάμματος, γεγονός που οδήγησε στα μεγάλα προβλήματα του Νοεμβρίου.
  • Παρά τις «αλλεπάλληλες θεσμικές οχλήσεις» προς τον ΔΕΔΔΗΕ, δεν έχει υπάρξει καμία ανταπόκριση μέχρι σήμερα.

«Κρίναμε τότε ότι πρόκειται για μια παρέμβαση που θα έλυνε χρόνια προβλήματα και θα αναβάθμιζε τις παρεχόμενες υπηρεσίες στην περιοχή, η απρόσμενη διακοπή του όμως χωρίς καμία προειδοποίηση, με την παράλληλη ακατάλληλη επίχωση του σκάμματος που είχε δημιουργηθεί, οδήγησε σε πολλά προβλήματα κυρίως κατά την περίοδο του Νοεμβρίου.

Ο Δήμος Κόνιτσας επανειλημμένα προέβη σε αλλεπάλληλες θεσμικές οχλήσεις προς την αναθέτουσα αρχή του έργου για την επιδιόρθωση των αστοχιών και την επανέναρξή του, χωρίς μέχρι στιγμής να βρει ανταπόκριση» αναφέρει ο κ. Καλτσούνης.

Τα ερωτήματα παραμένουν αναπάντητα

Παρά την προσπάθεια του Δήμου να εμφανιστεί ως «παρατηρητής» που απλώς οχλεί τον ΔΕΔΔΗΕ, η πραγματικότητα για τους κατοίκους των Μαστοροχωρίων παραμένει η ίδια.

Το γεγονός ότι ο Δήμος δηλώνει πως «δεν βρίσκει ανταπόκριση» από την αναθέτουσα αρχή, δεν λύνει το πρόβλημα της πρόσβασης στα σπίτια τους, ούτε μειώνει την επικινδυνότητα για τους οδηγούς.

Οι κάτοικοι αναρωτιούνται εύλογα: Αν ο Δήμος, ως η άμεση αρχή που εποπτεύει την ασφάλεια των δημοτών του, δηλώνει αδυναμία να πιέσει έναν εργολάβο, τότε ποιος θα προστατεύσει την περιοχή;

Καλές οι τάχα διαψεύσεις για  like στα κοινωνικά δίκτυα αλλά καλύτερο θα ήταν να λυθούν τα προβλήματα των κατοίκων.

Πηγή: www.epiruspost.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Σήραγγα της Κλεισούρας: Πλήρης εγκατάλειψη, επικίνδυνη κατάσταση – Άμεση παρέμβαση ζητά η Λέσχη Μοτοσυκλετιστών Ιωαννίνων – Preveza Today

mera24

Καταιγιστικές εξελίξεις- Κοινοποιήθηκε η αργία σε Καχριμάνη και Νάκου.. Τι προβλέπεται – EpirusPost

mera24

ΔΕΥΑΙ: Εγκαίνια στη μονάδα επεξεργασίας και ξήρανσης της λυματολάσπης – EpirusPost

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept