27 Ιουνίου 2026
Ήπειρος

Κόνιτσα: Διεκδικεί έργα ανάπλασης 260.000 ευρώ μέσω του Πράσινου Ταμείου – EpirusPost

Σε τροχιά υλοποίησης σημαντικών παρεμβάσεων σε κοινόχρηστους χώρους και χώρους πρασίνου μπαίνει ο Δήμος Κόνιτσας, μετά την ομόφωνη απόφαση της Δημοτικής Επιτροπής για την υποβολή πρότασης χρηματοδότησης στο Πράσινο Ταμείο.

Το πρόγραμμα «Δράσεις Περιβαλλοντικού Ισοζυγίου 2025» προσφέρει στον Δήμο τη δυνατότητα να διεκδικήσει κονδύλια ύψους 259.860 ευρώ, με στόχο την ενίσχυση της ανθεκτικότητας της περιοχής απέναντι στην κλιματική κρίση και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής των κατοίκων.

Τα χρήματα αυτά προορίζονται για «έργα ολοκληρωμένων αναπλάσεων», δίνοντας έμφαση στη φύτευση και τη λειτουργική συνέχεια των κοινόχρηστων χώρων.

Η Δημοτική Επιτροπή, υπό την προεδρία του Δημάρχου Ανδρέα Παπασπύρου, αποφάσισε ομόφωνα την αποδοχή των όρων της πρόσκλησης, ενώ ο Δήμος δεσμεύεται να καλύψει από ιδίους πόρους τυχόν μη επιλέξιμες δαπάνες που μπορεί να προκύψουν κατά την υλοποίηση.

Όπως τονίστηκε κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης, οι προτεινόμενες πράξεις δεν θα αναβαθμίσουν μόνο την αισθητική του Δήμου, αλλά θα συμβάλουν ουσιαστικά στην αξιοποίηση των τοπικών πόρων και των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της Κόνιτσας.

Πηγή: www.epiruspost.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Βόρεια Τζουμέρκα: 883.650 ευρώ για τα δίκτυα ύδρευσης σε Ελληνικό και Μονολίθι – EpirusPost

mera24

Επιχείρηση «ασφάλεια» στις γέφυρες μπέλεϋ των Ιωαννίνων: Πού ξεκινούν εργασίες συντήρησης – EpirusPost

mera24

Από τον Οκτώβριο τελικά οι εκσκαφές στην παραλία Βράχου και Λούτσας – EpirusPost

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept