ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. Την υποψηφιότητά του για τη θέση του Α’ Αντιπροέδρου της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης ανακοίνωσε ο εκλεγμένος σύμβουλος Γιώργος Μεϊντάσης, εν όψει των διεργασιών των 21 μελών του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, την προσεχή εβδομάδα
Σε δήλωσή του, ο κ. Μεϊντάσης χαρακτήρισε τις εκλογές της 14ης Ιουνίου ως μια σημαντική στιγμή, υποστηρίζοντας ότι «μεγάλος νικητής ήταν η Ομοσπονδία και η δημοκρατία», ενώ απέδωσε ιδιαίτερη σημασία στην επίτευξη των ενιαίων εκλογών ύστερα από οκτώ χρόνια διχασμού.
Αναφερόμενος στη δική του πορεία στον οργανισμό, τόνισε ότι εντάχθηκε στην Ομοσπονδία σε μια περίοδο έντονων προκλήσεων και εσωτερικών αντιπαραθέσεων, με στόχο, όπως είπε, «την ενότητα, τη διαφάνεια και την πρόοδο».
«Τα τελευταία τρία χρόνια έχω αφιερώσει αμέτρητες ώρες στην υπηρεσία της Ομοσπονδίας, διαθέτοντας 20 έως 30 ώρες εβδομαδιαίως για έναν θεσμό που αποτελεί ίσως την πιο εμβληματική έκφραση του Ελληνισμού στην Αμερική», ανέφερε χαρακτηριστικά, ενώ στάθηκε στον ρόλο του ως συμπροέδρου της Ελληνικής Παρέλασης της Νέας Υόρκης το 2026. Ανακοινώνοντας επισήμως την υποψηφιότητά του, ο κ. Μεϊντάσης δεσμεύθηκε να συνεργαστεί με όλα τα μέλη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου. «Τώρα είναι η ώρα να παράξουμε έργο», δήλωσε, προσθέτοντας ότι προτεραιότητές του θα είναι η προάσπιση των εθνικών θεμάτων, η ενίσχυση της ελληνικής γλώσσας και παιδείας, η προσέλκυση της νέας γενιάς και η αναβάθμιση του Σταθάκειου Κέντρου.
Πηγή: www.ekirikas.com