25 Ιουνίου 2026
Media

Θανάσης Αναγνωστόπουλος: Η συνεργασία με την ΕΡΤ ήταν από τα καλύτερα πράγματα, πέντε χρόνια πολύ ωραία

Για την πενταετή του παρουσία στην ΕΡΤ αλλά και για το επόμενο τηλεοπτικό του βήμα, μαζί με τη Νάνσυ Ζαμπέτογλου, μίλησε ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος στην κάμερα της εκπομπής Buongiorno με τη Φαίη Σκορδά το πρωινό της Πέμπτης για το MEGA.

«Ήταν μια καλή σεζόν, πήγαν καλύτερα τα πράγματα απ’ ότι τα περίμενα. Από την άποψη ότι υπήρχαν λιγότερες δυσκολίες και καλύτερη τηλεθέαση. Από δω και στο εξής θα κάνουμε ένα καλό καλοκαίρι, θα ξεκουραστούμε και από Σεπτέμβρη έχει ο Θεός», παραδέχθηκε, αρχικά, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος για την ολοκλήρωση της συνεργασίας με την ΕΡΤ.

«Γελάω γιατί, απλώς, θέλω να πω ότι μένουν ακόμη τέσσερις ημέρες για να μπορώ να μιλήσω και γω λίγο καλύτερα. Θα είμαστε στον αέρα μιας άλλης εκπομπής, ενός καναλιού το οποίο ήταν εξαιρετικό και υπέροχο», ανέφερε.

«Η συνεργασία με την ΕΡΤ ήταν από τα καλύτερα πράγματα. Ήταν πέντε χρόνια πολύ ωραία και πολύ δημιουργικά. Το επόμενο βήμα θα ‘ναι, για εμάς, ότι ακριβώς βλέπατε αυτά τα πέντε χρόνια. Θα μας ξαναδείτε ακριβώς έτσι, θα αλλάξει ελάχιστα η εκπομπή. Πάντα στις αποφάσεις ζυγίζεις τα θετικά και τα αρνητικά», συμπλήρωσε, ακόμα, ο Θανάσης Αναγνωστόπουλος στις νέες τηλεοπτικές του δηλώσεις στο Μεγάλο Κανάλι.

Πηγή: www.newsit.gr

Σχετικές αναρτήσεις

Μαρίνα Ασλάνογλου: Προστατεύω εμένα και την προσωπική μου ζωή

mera24

Ατύχημα για τον Χρήστο Δάντη και κάταγμα στο χέρι: «Έκανα δύο χειρουργεία»

mera24

Άννα Δρούζα: Δεν έχω άγχος για την τηλεοπτική επιστροφή, δεν σκέφτομαι πια με όρους τηλεθεάσεων

mera24
Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας τότε συναινείτε σε αυτό. View more
Accept