Ο Παναθηναϊκός ολοκλήρωσε την πρωινή του προπόνηση στο Άπελντοορν, με τον Τζέικομπ Νίστρουπ να δίνει έμφαση στο επιθετικό κομμάτι της ομάδας. Παράλληλα, το πρόγραμμα είχε αρκετή ένταση και κομμάτι αυτού ήταν το τρέξιμο με την μπάλα στα πόδια.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ Παναθηναϊκός:
«Με πρωινή προπόνηση στο Άπελντοορν συνεχίστηκε η προετοιμασία του Παναθηναϊκού ενόψει της νέας σεζόν.
Το πρόγραμμα ξεκίνησε με προθέρμανση και στη συνέχεια το βάρος έπεσε στην ανάπτυξη παιχνιδιού από την άμυνα (build up) και στα τελειώματα.
Η επόμενη προπόνηση είναι προγραμματισμένη για την Παρασκευή το πρωί».
Πηγή: www.sportal.gr