ΣΙΚΑΓΟ. Την ευγνωμοσύνη του για την συνεργασία και το έργο που επιτελέστηκε με την ελληνοαμερικανική ομογένεια του Σικάγο εξέφρασε, μιλώντας στον «Εθνικό Κήρυκα» («Ε.Κ.») ο γενικός πρόξενος της Ελλάδας στην πόλη, Εμμανουήλ Κουμπαράκης, η θητεία του οποίου ολοκληρώνεται σε λίγες εβδομάδες.
Ο κ. Κουμπαράκης, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα στο Γενικό Προξενείο σε μια δύσκολη εποχή, το 2021, όταν η κοινωνία επιχειρούσε να εξέλθει από το «τούνελ» της πανδημίας, παραδίδει σύντομα την σκυτάλη προκειμένου και ο ίδιος να ενταχθεί στο δυναμικό της Πρεσβείας της Ελλάδος στο Νέο Δελχί.
Σε ένα πόστο το οποίο δεν καλύπτει μόνο τις ανάγκες του Σικάγο, αλλά μιας ευρείας γεωγραφικής περιοχής στις μεσοδυτικές Πολιτείες, ο Εμμανουήλ Κουμπαράκης έδωσε έμφαση στην πολιτιστική προώθηση της Ελλάδας, συνδράμοντας σε εκδηλώσεις που προσέγγισαν εκατοντάδες ομογενείς, ενώ έφερε εις πέρας την αυξημένη απαίτηση των προξενικών υπηρεσιών, ιδίως μετά την ραγδαία αύξηση στις αιτήσεις για απόκτηση ελληνικής ιθαγένειας.
«Σε λίγες εβδομάδες αναχωρώ, έπειτα από πέντε χρόνια εδώ στο Σικάγο, όπου είχα την ιδιαίτερη τιμή και πολύ μεγάλη χαρά να υπηρετήσω αυτή την ιστορική κοινότητα. Αν είχα ένα μήνυμα να αφήσω προς τους ομογενείς, θα ήταν το να χτίσουν πάνω σε αυτό το οποίο αφήνουμε πίσω και να στηρίξουν με τον ίδιο τρόπο που στήριξαν το Προξενείο και την οικογένειά μου, τον διάδοχό μου, ο οποίος θα έρθει σε λίγες εβδομάδες κι εκείνος», τόνισε ο κ. Κουμπαράκης.
Πρόκειται για την δεύτερη θητεία του κ. Κουμπαράκη στις ΗΠΑ, καθότι, κατά την προηγούμενη δεκαετία, είχε υπηρετήσει και στη Νέα Υόρκη, αυτήν την φορά από την θέση του προξένου, στο πλευρό του Γεωργίου Ηλιόπουλου και, αργότερα, του Δρα Κωνσταντίνου Κούτρα.
«Το 2013 ανέλαβα για τέσσερα χρόνια στη Νέα Υόρκη, μέχρι το 2017. Ήταν και αυτό μια πολύ μεγάλη εμπειρία, ένα πολύ μεγάλο σχολείο για εμένα, το οποίο με βοήθησε, όπως αντιλαμβάνεστε, καθόλου τη διάρκεια της άσκησης των καθηκόντων μου εδώ στο Σικάγο», ανέφερε χαρακτηριστικά, στέλνοντας το δικό του μήνυμα στην Ομογένεια των ΗΠΑ.
«Δεν θα πω αντίο, αλλά θα πω καλή αντάμωση και εις το επανιδείν», κατέληξε.
Πηγή: www.ekirikas.com