ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ. Την υποψηφιότητά της για την προεδρία της Ομοσπονδίας Ελληνικών Σωματείων Μείζονος Νέας Υόρκης ανακοίνωσε η Νομική Καστανά, ενόψει της συγκρότησης σε σώμα του νέου Διοικητικού Συμβουλίου.
Στην σχετική δήλωση προς τους εκπροσώπους των ΜΜΕ, η κ. Καστανά υποστήριξε ότι το αποτέλεσμα των εκλογών της 14ης Ιουνίου έστειλε σαφές μήνυμα προς τα εκλεγμένα μέλη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, καταδεικνύοντας την επιθυμία της Ομογένειας για συνεργασία, ανανέωση και ενότητα.
«Το αποτέλεσμα των εκλογών αποδεικνύει ότι η Ομογένεια θέλει άτομα από τις προηγούμενες δύο ομάδες να συνεργαστούν και να είναι ενωμένοι», σημείωσε, υπενθυμίζοντας ότι η ίδια και ο Δήμος Σιώκης συνεργάστηκαν για τη διεξαγωγή των κοινών εκλογών που οδήγησαν στην εκλογή, όπως είπε, ενός «νόμιμου αναγνωρισμένου συμβουλίου».
«Πιστεύω ότι έχω ήδη δείξει έμπρακτα ότι είμαι υπέρ της ενότητας και ότι είμαι έτοιμη, πρόθυμη και ικανή να συνεργαστώ δίκαια και τίμια με άτομα που άλλοτε είχαμε διαφορές, αλλά τώρα θα είμαστε συνάδελφοι με κοινό σκοπό και στόχους για την πρόοδο της Ομοσπονδίας», ανέφερε, προσθέτοντας ότι «η συνεργασία και η συναίνεση στο συμβούλιο είναι αυτό που θα φέρει την ομαλότητα και την ενότητα».
Διακρίνονται οι Κωνσταντίνος Τσιλφίδης, Αντώνης Καραγκούνης, Άννα Νότη, Γεώργιος Μεϊντάσης, Βαγγέλης Κατρακάζος και Αναστάσιος Καραγκούνης, στην αίθουσα του Συλλόγου Αμοργού. ΦΩΤΟΓΡΑΦΊΑ:«ΕΘΝΙΚΟΣ ΚΗΡΥΞ»/ΧΡΙΣΤΓΟΔΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΑΤΟΣ
Αναφερόμενη στη σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου, η υποψήφια πρόεδρος έκανε λόγο για ανάγκη ανανέωσης, επισημαίνοντας την παρουσία νεότερων στελεχών.
«Η Ομογένεια ζητά από την Ομοσπονδία μια ανανεωμένη εικόνα με νέους και νέα πρόσωπα», είπε, προσθέτοντας: «Φανταστείτε τώρα, έτσι και έβγαινε γυναίκα πρόεδρος, πόσο ανανεωμένη εικόνα θα είχε η Ομοσπονδία».
Ως βασικές προτεραιότητες της επόμενης περιόδου ανέδειξε τον εκσυγχρονισμό του καταστατικού, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι αυτός θα πρέπει να γίνει από καταστατική επιτροπή που θα εκλεγεί από τη Γενική Συνέλευση, σύμφωνα με τις προβλέψεις του ισχύοντος καταστατικού. Παράλληλα, υποστήριξε ότι θα πρέπει να αποσαφηνιστούν οι προϋποθέσεις που καθορίζουν ποιοι φορείς αποτελούν νόμιμα σωματεία.
«Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουν οι προϋποθέσεις που αποτελούν νόμιμο σύλλογο και να φύγουν οι λεγόμενες ‘σφραγίδες’. Η Επιτροπή Διαφάνειας είτε επειδή δεν είχε τον χρόνο είτε επειδή δεν ήθελε να δημιουργήσει πιο έντονο κλίμα, δεν μπόρεσε να το κάνει αυτό πριν από τις εκλογές. Πρέπει να το τακτοποιήσουμε πριν από τις επόμενες εκλογές», ανέφερε, εκτιμώντας ότι με τη διευθέτηση αυτών των ζητημάτων «πολλές πληγές θα μπορέσουν να επουλωθούν».
Η κ. Καστανά αναφέρθηκε ακόμη στην ανάγκη εκλογής νέου προέδρου της Επιτροπής Παρέλασης, ώστε να ξεκινήσει εγκαίρως η προετοιμασία της επόμενης παρέλασης, καθώς και στις ανάγκες αναβάθμισης του Σταθάκειου Πολιτιστικού Κέντρου.
Παράλληλα, παρουσίασε προτάσεις για την ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων, όπως αθλητικά προγράμματα για παιδιά, δράσεις για ηλικιωμένους και η δημιουργία μουσείου της Ομογένειας με ιστορικά έγγραφα, παραδοσιακές φορεσιές και κειμήλια από την Ελληνική Επανάσταση και την ιστορία της Ομοσπονδίας.
«Δεν έχω ανάγκη από την Ομοσπονδία ούτε να γίνω γνωστή στην Ομογένεια ούτε να φωτογραφηθώ με διάφορους. Αυτά τα έχω ήδη χορτάσει. Το όνομά μου είναι ήδη γνωστό σε όλη την Ομογένεια. Εγώ θέλω μόνο να δώσω στην Ομοσπονδία, όχι να πάρω», κατέληξε η κ. Καστανά.
Στην αίθουσα του Συλλόγου Αμοργού βρίσκονταν επίσης οι Κωνσταντίνος Τσιλφίδης, Αντώνιος Καραγκούνης, Άννα Νότη, Αναστάσιος Καραγκούνης, Βαγγέλης Κατρακάζος, Γεώργιος Μεϊντάσης και Γιάννης Στρουμπάκης.
Πηγή: www.ekirikas.com